26‏/07‏/2011

بالنسبة لامنجية سعد زغلول

واحد اعرفه بس مش معرفة قوية وبالتالي غير موثوق في كلامه عضو في المصريين الاحرار شاورلي على الواد اللي في الصورة وقال لي ده معانا في الحزب... الكلام ده يوم 8 يوليو اول ما بدا نصب الخيام في سعد زغلول...وقتها ايفرونيا حصل معها المشكلة بتاعة المصريين الاحرار وانا كنت متابع من بعيد وعرفت المشكلة وحاولت اتدخل عشان اللي حصل عيب...رحت كلمت اللي في الصورة فشاورلي ع واحد من قياداتهم عشان اتفاهم معاه كل المطلوب انك تستفسري من حد في الحزب الواد ده تبعكم؟

موضوع تاني برضه متعلق بالفلول والامنجية:
اول امبارح كنت بتكلم مع واحد في سعد زغلول وفي الاخر شكيت فيه لانه قال لي انه صحفي وبعيدا عن الطبقية بس مش منظر صحفي

وكان بيقول انه عضو في حملة دعم البرادعي واسمه على ما اظن محمد بسيوني...الراجل اللي اعرفه معرفة خفيفة بعد ما خلصت كلام معاه قال لي انه مرشد امن دولة فلو كنت موجود ولقيته حبلغ حد من الخيمة عشان يعرف شكله او يصوره بس اتاكدو لاني حاسس اني مرة حلاقي نفسي في صورة منهم

وفيه واحد تاني نفس الشخص قال لي عليه انه مرشد برضه وشفته كذا مرة كان مرة بيسخن ع قطع الطريق لو شفته حقول لكم برضه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق